WebGL üzerinde geliştirdiğim bir game of life implementasyonu (hemen hemen kullandığım bütün platformlarda/dillerde geliştirdim sanırım :))
Güzel yanı tamamen opengl olması, çizimlerin yanında hesaplamalar da shader’lar ile yapılmakta.
Aslında tahtanın boyu 2048*2048 boyunda, canvas’ın boyu ise 300×300. Sağ tuş işe zoom out yapabilirsiniz. Wrap yaptığı için pek farkedilemeyecektir sınırlar, sanki sonsuza gidiyor gibi ama değil 🙂
İleride önceden tanımlanmış initial state ler falan koyacağım, bir de belki daha smooth geçiş verebilirim pixellere. Ayrıca ana sayfada birden fazla webgl olunca performans sıkıntıları başladı, belki aynı anda sadece bir tane oynatacak şekilde çalışmaları sağlanabilir.
edit: hayalimdeki haline geldi gibi, ayrıca tam ekranda çıkacak şekilde bir sayfa yaptım, buradan ulaşabilirsiniz.